Xassís núm. CAV 0069
HP: 19
Places: 21/22
Carrosseria Castro Caride.
Aquest autocar fou matriculat el 5 de maig de 1967. Fou adquirit ja usat el 6 de desembre de 1978 al senyor Antonio Cassà i Jordà, d'Olot (Garrotxa), inscrivint-se a nom del senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. Es va vendre el 20 de desembre de 1981 al senyor Manuel Fernández, de Pallejà (Baix Llobregat).
Documentació administrativa:
42) AUTOCAR PEGASO MONOTRAL amb matrícula GI-70093.
Xassís núm. 796.052
Motor núm. 710.03147 (Pegaso 1065 "Europa")
Places: 46
Carrosseria: JORSA de Mataró (Maresme); fou reformat i acabat pel carrosser Obradors, de Manresa (Bages).
Aquest Pegaso Monotral fou matriculat el 14 de juliol de 1967 a nom del senyor Josep Verdaguer i Ferrer, amb adreça al carrer Sant Gerard 14, de Caldes de Malavella; al cap d'un temps fou venut a l'empresa FONTANET I TRIADÓ SL, de Santa Coloma de Farners. Aquesta empresa el va vendre al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles. Fou desballestat.
Els xòfers d'aquest OM foren els senyors Joaquim Solé, i Joan Castellà.
L'OM fotografiat al parador de Caldes de Malavella, just al costat de la carretera Nacional II.
Una altre fotografia de l'OM a l'aeroport de Girona-Costa Brava el dia que va inaugurar-se:
Documentació administrativa:
44) AUTOCAR AVIA amb matrícula GI-83789.
Xassís núm. 1622384
Motor Perkins 203E-8146.
HP: 19
Places: 20
Carrosseria: Ciscar de Saragossa.
Documentació administrativa:
Aquest Pegaso Monotral fou matriculat el 14 de juliol de 1967 a nom del senyor Josep Verdaguer i Ferrer, amb adreça al carrer Sant Gerard 14, de Caldes de Malavella; al cap d'un temps fou venut a l'empresa FONTANET I TRIADÓ SL, de Santa Coloma de Farners. Aquesta empresa el va vendre al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles. Fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar foren els senyors Joan Bofill, Miguel Martin, Juan Antonio Esteban, Miquel Costa i l'Enric Portas.
El Pegaso Monotral fotografiat a Banyoles (Pla de l'Estany):
Documentació administrativa:
43) AUTOCAR OM TITANO amb matrícula GI-70400.
Xassís núm. 802206841030
Motor núm. DG-L4-037031
Places: 50
Pneumàtics: 12.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Es va matricular el 27 de juliol de 1967.
Aquest autocar fou comprat pels germans Barbany, de Granollers, a Can Roqueta, concessionari oficial d'OM a Barcelona. Els germans Barbany varen cedir-lo a OLIVETRANS SA. Aquesta empresa el va vendre al Sr. Vaquer, de Mallorca. Al cap d'uns anys, fou recomprat pel senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles (Pla de l'Estany). El senyor Brugués va vendre'l el 27 de maig de 1978 al senyor Joaquim Casademont i Font, del carrer Fluvià 1, de Girona, per 475.000 pessetes.El Pegaso Monotral fotografiat a Banyoles (Pla de l'Estany):
Documentació administrativa:
43) AUTOCAR OM TITANO amb matrícula GI-70400.
Xassís núm. 802206841030
Motor núm. DG-L4-037031
Places: 50
Pneumàtics: 12.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Es va matricular el 27 de juliol de 1967.
Els xòfers d'aquest OM foren els senyors Joaquim Solé, i Joan Castellà.
L'OM fotografiat al parador de Caldes de Malavella, just al costat de la carretera Nacional II.
Una altre fotografia de l'OM a l'aeroport de Girona-Costa Brava el dia que va inaugurar-se:
Documentació administrativa:
44) AUTOCAR AVIA amb matrícula GI-83789.
Xassís núm. 1622384
Motor Perkins 203E-8146.
HP: 19
Places: 20
Carrosseria: Ciscar de Saragossa.
Les butaques foren adquirides ja usades al senyor Preses, de Torroella de Montgrí. Es va comprar el mes d'abril i es va matricular el 7 de maig de 1969, inscrivint-se a nom d'en Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Generalísimo 1-3, de Besalú (Garrotxa). Fou venut el 5 de maig de 1971 al senyor Lluís Terrades i Gifreu, de Cornellà de Terri, per 325.000 pessetes.
Els xòfers d'aquest Avia foren en Rodolfo Martínez i l'Enric Garangou.
L'autocar Avia fotografiat a Besalú:
Documentació administrativa:
45) AUTOCAR PEGASO COMET 6042 amb matrícula GI-85107.
Xassís núm. 899.016
Places: 44
Pneumàtics: 9.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Aquest autocar fou matriculat el 30 de novembre de 1969. El 6 de desembre de 1978, fou venut pel senyor Antoni Cassà i Jordà, d'Olot, al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. El 2 de maig de 1985, el senyor Brugués va alienar-lo a l'empresa BRUGUÉS OLIVET SA, domiciliada al carrer Nord 115, de Banyoles. El 30 de desembre de 1988 fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar Pegaso Comet foren n'Aniceto Vicens i en Llorenç Quintana.
Els xòfers d'aquest Avia foren en Rodolfo Martínez i l'Enric Garangou.
L'autocar Avia fotografiat a Besalú:
Documentació administrativa:
45) AUTOCAR PEGASO COMET 6042 amb matrícula GI-85107.
Xassís núm. 899.016
Places: 44
Pneumàtics: 9.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Aquest autocar fou matriculat el 30 de novembre de 1969. El 6 de desembre de 1978, fou venut pel senyor Antoni Cassà i Jordà, d'Olot, al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. El 2 de maig de 1985, el senyor Brugués va alienar-lo a l'empresa BRUGUÉS OLIVET SA, domiciliada al carrer Nord 115, de Banyoles. El 30 de desembre de 1988 fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar Pegaso Comet foren n'Aniceto Vicens i en Llorenç Quintana.
Documentació administrativa:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada