Acomiadats del senyor Josep Carol férem via cap al polígon industrial de Sant Pere Molanta, en el municipi d'Olèrdola, limítrof a Vilafranca del Penedès. Aquest polígon, un dels principals de la comarca de l'Alt Penedès, acull les naus de les empreses Autocars Dotor i Autocars Vendrell.
La proximitat i accés directe que el polígon de Sant Pere Molanta té amb l'autopista de Barcelona a Tarragona afavoreix que algunes empreses i transportistes del Vilafranca del Penedès hi aparquin llurs camions. També hi ha concessionaris de vehicles, un desballestament i nombroses naus i plantes d'àrids. Una manifestació més de la vigoria de la comarca del Penedès. Un tractora Renault amb llur semiremolc aparcat en aquest polígon:
La proximitat i accés directe que el polígon de Sant Pere Molanta té amb l'autopista de Barcelona a Tarragona afavoreix que algunes empreses i transportistes del Vilafranca del Penedès hi aparquin llurs camions. També hi ha concessionaris de vehicles, un desballestament i nombroses naus i plantes d'àrids. Una manifestació més de la vigoria de la comarca del Penedès. Un tractora Renault amb llur semiremolc aparcat en aquest polígon:
La primera parada fou per retratar una tractora nord-americana de cabina avançada, matriculada a Tarragona i aparcada dins d'un solar tancat:
Casualment poguérem retratar un camió Pegaso Tecno de dos eixos, carrossat amb un bolquet i una grua, i matriculat a Saragossa. Aquest camió semblava abandonat. La ITV era de l'any 2012. No cal pas amoïnar-se gaire per aquest abandonament atès que Pegasos tancats i preservats per llurs propietaris n'hi ha un bon grapat:
Després en Jordi Núñez es conduí fins a Directauto SL, el concessionari oficial Daf al Penedès que disposa d'un taller en el polígon industrial de Sant Pere Molanta que afronta amb la carretera nacional 340. Gràcies a l'amabilitat del responsable de l'empresa, que treballa els dissabtes pel matí, accedirem al pati del taller on ens esperaven dues sorpreses. Flanquejat per dos Daf, hi havia un Pegaso Egipci amb la ITV de l'any 2012. Fa temps que no es belluga:
L'amfitrió de la trobada, en Jordi, recolzat en el Pegaso, un vehicle que coneix per haver-ne conduïts algunes unitats:
A la part posterior del pati hi havia un Pegaso 1095 Supercomet d'un transportista de Vilanova i la Geltru. El fet d'haver-lo dipositat a l'aire lliure tant temps ha clivellat la cabina d'òxids i rovells:
Part posterior del Pegaso que conserva els llums originals amb les tres tulipes:
Al costat del Pegaso 1095 hi havia aquest carro de fusta que evoca les primeres dècades del segle XX, per bé que aquest vehicle estigué en actiu fins ben entrats els anys 1960:
Abandonat el concessionari oficial Daf de Vilafranca del Penedès ens dirigirem devers la nau que Autocars Vendrell té en aquest polígon on hi tanca els cotxes. A desgrat que la nostra visita no era anunciada, rebérem un tracte d'una amabilitat extraordinària per part de la família Vendrell.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada