Continuem gaudint de les carrosseries construïdes per en Pere Caba Bedós a Sabadell als anys 1960 i 1970, quan va especialitzar-se en carrosseries per camions que treballaven per la famosa, acreditada i important indústria tèxtil sabadellenca.
Un Ebro B35, de les filatures HILESFA SA, de Sabadell, propietat del senyor Torrella, un camió molt popular a la primera meitat dels anys 1960 malgrat llur estètica peculiar atès que era un B45 amb el capó del motor escurçat:
Un Ebro B35, de les filatures HILESFA SA, de Sabadell, propietat del senyor Torrella, un camió molt popular a la primera meitat dels anys 1960 malgrat llur estètica peculiar atès que era un B45 amb el capó del motor escurçat:
Un altre camió Ebro B35 amb una caixa metàl·lica tancada de l'empresa de tints Satina:
Un camió Borgward amb un caixa metàl·lica tancada, propietat de mobles Vives. El disseny d'aquesta cabina és força semblants als camions Avia fabricats a Madrid per l'empresa Aeronautica Industrial SA:
Un altre camió Ebro B35 amb caixa de repartiment de begudes de l'empresa sabadellenca Anís del Ciervo, propietat del senyor Salas, ensems distribuïdor de l'Aigua de Cabrera, les begudes de fruita Fruco -qui no les recorda- i les cerveses Euro Pils:
Bolquet muntat l'any 1967 sobre un camió Pegaso 1060 de l'empresa Casablancas SA, de venda de materials de construcció:
Un cotxe accidentat fotografiat dins del taller de Carrosseries Caba, a Sabadell. Aquesta empresa sabadellenca també reparava carrosseries abonyegades, les transformava i restaurava autos antics:
Un entapissat fabricat per Can Caba per encàrrec del senyor Xarau. Carrosseries Caba disposava de maquinària, utillatge i ferramentes per a la fabricació de peces i components de les llurs carrosseries. D'aquesta manera es garantia absolutament la qualitat del producte acabat:
Continuarà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada