Xassís núm. CAV 0069
HP: 19
Places: 21/22
Carrosseria Castro Caride.
Aquest autocar fou matriculat el 5 de maig de 1967. Fou adquirit ja usat el 6 de desembre de 1978 al senyor Antonio Cassà i Jordà, d'Olot (Garrotxa), inscrivint-se a nom del senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. Es va vendre el 20 de desembre de 1981 al senyor Manuel Fernández, de Pallejà (Baix Llobregat).
Documentació administrativa:
42) AUTOCAR PEGASO MONOTRAL amb matrícula GI-70093.
Xassís núm. 796.052
Motor núm. 710.03147 (Pegaso 1065 "Europa")
Places: 46
Carrosseria: JORSA de Mataró (Maresme); fou reformat i acabat pel carrosser Obradors, de Manresa (Bages).
Aquest Pegaso Monotral fou matriculat el 14 de juliol de 1967 a nom del senyor Josep Verdaguer i Ferrer, amb adreça al carrer Sant Gerard 14, de Caldes de Malavella; al cap d'un temps fou venut a l'empresa FONTANET I TRIADÓ SL, de Santa Coloma de Farners. Aquesta empresa el va vendre al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles. Fou desballestat.
Els xòfers d'aquest OM foren els senyors Joaquim Solé, i Joan Castellà.
L'OM fotografiat al parador de Caldes de Malavella, just al costat de la carretera Nacional II.
![img571](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uEggOafaujikuWrWWPlUiC2YrxfgCXYgxoQDfu5fhCAHKTdjqVAkKSwwP68ZswQM2ZuTDTK2WDr3nVoV7P_CsyRZYuc3PYpgCGHByUlTJWCPJI3acC-x9pPA5Bd2-FN8Q=s0-d)
Una altre fotografia de l'OM a l'aeroport de Girona-Costa Brava el dia que va inaugurar-se:
![img572](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tDn8GDfJf6_z-oI2S96YM7EiX4n6TYlKgYRRbXL0f9UKZjF4m9NSK3lIeMoC3ucqsLUfaPI0FcxQ5ob4Kgg3y1S7Of1yfHE7RQT-_GxjL7FoUZ5qR1vmP8AQMvaxvFHs8=s0-d)
Documentació administrativa:
![img569](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tW7XQLa728LykHUG9DG59d8DARuLpw6mLjX-OMDCO2JxQytH7J5tX45pZPIznrdGXL_LIT1YLCa4tbuSCdplGyGXvYavF1eA4CLLzkoL6p7BbBocMsk9ereJxD7L82GDg=s0-d)
![img570](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_utmGkyCykiDzgEj_PMLdy-H6jOLXa1alkGpEXGXa_Dqnja55STRQDB_IHpqPkTG9aimJShCGVHswaRfiYwY40DXfTYVX4tROsiYIx6sh2HqpPbnujnFNwJ3bFt-onX3Q=s0-d)
44) AUTOCAR AVIA amb matrícula GI-83789.
Xassís núm. 1622384
Motor Perkins 203E-8146.
HP: 19
Places: 20
Carrosseria: Ciscar de Saragossa.
Documentació administrativa:
![img586](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vr_ewRXeEryIURoncyeAhxnf59HQMVAnwDaJtZbG1NNHwm3mdITbHDbvYxh3GHiuldGv3R8NBL6-w-5DwVfvbngSSyag2oEsYh8i9SxnHnQNH7DAtJCNICHYs3SEeVa1w=s0-d)
![img585](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tdAtQ5hb5Eu0zPQfFhqFF8YmTmFLoD5Wlkb9NaK8hawbtyViZid33rOKfVbnYrHrGEGeRqywYaxbD9UZ1WOcncryeW7XkYcTL5Mzr35AssqqjJeQuKyf3ygpu1TeymAdA=s0-d)
![img587](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_veBGoYECjgWl428chGy1o801QtjmtpWHApGZ5TTZ008TY-Xw0daY0phSU68U5peo_b0rS_lw5ao-TsMEDMZEbdxQBNBzidWlUtP6RP6eDE1o_k6-pTk0rZJ3NksuYGqtU=s0-d)
Aquest Pegaso Monotral fou matriculat el 14 de juliol de 1967 a nom del senyor Josep Verdaguer i Ferrer, amb adreça al carrer Sant Gerard 14, de Caldes de Malavella; al cap d'un temps fou venut a l'empresa FONTANET I TRIADÓ SL, de Santa Coloma de Farners. Aquesta empresa el va vendre al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles. Fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar foren els senyors Joan Bofill, Miguel Martin, Juan Antonio Esteban, Miquel Costa i l'Enric Portas.
El Pegaso Monotral fotografiat a Banyoles (Pla de l'Estany):
![img566](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tD6FkworSBA3rs43lPLb0EU08gEYSJxINHeAk8Lrf00cgR2mXYH2JcyupTfV9yXpXA4xFPd7UGh4UHKKqHR3qciCb9T2SfuYAx1DrPRLmm3jBdBgaK7Wg8LXlzUjT1-uQ=s0-d)
![img567](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_udJOxgbZBR4hQ5I35DJWaHXr88tdTImcbcw8v4xMhJYHyxCHJI8AH1Wbb2eYx4P-dnm6FqG0EI8Ss0oBVK0GGMjhs_BY24AEvhZXVVeuzAfJUMTNid1GPlZ5T6_7-cGg=s0-d)
![img568](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_txz7rUvxgRf3AnzQIlYsONJjdTS26yUAA0qMJUMGnXA4o_wKjbM9cMnm6IhBI6ym770W3Aa6sxYy0YnjSKL-h9hA0m0E1-KqjbpmeFnA9bTOyPpDYYWEyXGKXGdfQtFBw=s0-d)
Documentació administrativa:
![img558](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vMnbIsQmHYzAbUFKorJgH-8zsFnKMGNjsZmqxWhqgm0oYsIvV4QNaN2IVkAV_aiXAW2VuGCqxDGBSO5w2JU-f5shyn7W53GPvC1b0H09jeJtX4LrVZB4eAGr7r6Bn8OzM=s0-d)
![img559](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_thLorvt-hRpGVGlaNqGeuY5HUT2_akaQAcfzylHoXIDhXqD-vbndOGUvtdaSmP0vEyHD1kMjNQDRK1XeNYIUoUJaPsaah6-uTwve9iBGm9a6mLxkkycIwaxbW9bq7Wjw=s0-d)
![img560](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_sNj00vOtCFrpw11_lLHKL1uvBnUukMe1mYzK9N_zVqgJwYtxKlgPjbQrfLfXD32otspCoiz1qAnbKmmUn1kaRrXXz7fCSKtPh9_3BAZE5lpXSUUUSLSC6fEZH9E8dY2w=s0-d)
![img561](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uva3uu6olg-4hobrWmthwLrVg_JbWE8p4IQ4l0p4OwHX4qxaZEIQGAIZ8Jl4n5IIxhfEQcLjfQ5Q-cPxkUKaWpP0p72Ipihr-cTRAvZFCZVz86G7Uv-SqZoOYzhIZLDQ=s0-d)
![img562](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tZHs1k1JfEumLG-xBiORb3dy6S8LZNFLqYfduh6IHpHVEDgB1HIMdC9e6rtRTQ1MTt4FwyJpdCiovVzULRIuQWOKDB8O34F5e6YZXzQk-856wxvV4zAqGfWueWfUo20Sc=s0-d)
![img563](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_t5lYerIXfLGWIvy43fL5iF5ydUuPrNVst3QUgl5ykhfURCf3LfRUoMOzQP1402BIowy6mtlcayVlRanhvooPAVbtDeexHwfWBSZlZQd7OIHwJyvawcaiJTQwrs2crajg=s0-d)
![img564](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_u9TidVdZqOsVzUSw8eZtSGtHWImPPIRTSmKn3AMGhhlf5gkIMF8FNauAO9xVss6U7OlK6UQuE150DYBvmUcTrepU0b366I45cOm2V7B7lvtrbOC5-sBir2m14-H_apRA=s0-d)
![img565](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vTEF53JpekKO7frl5-v5my-KDTvVlDYsl0Vds_GC6itMmp1YhYiYTKuVbf6h6FrbR1kRfRN_GJ8weeD621Bnhtqd_yRDGeXL54D8xjs-y2VmPqgsGkMFDE1_NQaEEY3Q=s0-d)
43) AUTOCAR OM TITANO amb matrícula GI-70400.
Xassís núm. 802206841030
Motor núm. DG-L4-037031
Places: 50
Pneumàtics: 12.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Es va matricular el 27 de juliol de 1967.
Aquest autocar fou comprat pels germans Barbany, de Granollers, a Can Roqueta, concessionari oficial d'OM a Barcelona. Els germans Barbany varen cedir-lo a OLIVETRANS SA. Aquesta empresa el va vendre al Sr. Vaquer, de Mallorca. Al cap d'uns anys, fou recomprat pel senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Nord 117, de Banyoles (Pla de l'Estany). El senyor Brugués va vendre'l el 27 de maig de 1978 al senyor Joaquim Casademont i Font, del carrer Fluvià 1, de Girona, per 475.000 pessetes.El Pegaso Monotral fotografiat a Banyoles (Pla de l'Estany):
Documentació administrativa:
43) AUTOCAR OM TITANO amb matrícula GI-70400.
Xassís núm. 802206841030
Motor núm. DG-L4-037031
Places: 50
Pneumàtics: 12.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Es va matricular el 27 de juliol de 1967.
Els xòfers d'aquest OM foren els senyors Joaquim Solé, i Joan Castellà.
L'OM fotografiat al parador de Caldes de Malavella, just al costat de la carretera Nacional II.
Una altre fotografia de l'OM a l'aeroport de Girona-Costa Brava el dia que va inaugurar-se:
Documentació administrativa:
44) AUTOCAR AVIA amb matrícula GI-83789.
Xassís núm. 1622384
Motor Perkins 203E-8146.
HP: 19
Places: 20
Carrosseria: Ciscar de Saragossa.
Les butaques foren adquirides ja usades al senyor Preses, de Torroella de Montgrí. Es va comprar el mes d'abril i es va matricular el 7 de maig de 1969, inscrivint-se a nom d'en Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Generalísimo 1-3, de Besalú (Garrotxa). Fou venut el 5 de maig de 1971 al senyor Lluís Terrades i Gifreu, de Cornellà de Terri, per 325.000 pessetes.
Els xòfers d'aquest Avia foren en Rodolfo Martínez i l'Enric Garangou.
L'autocar Avia fotografiat a Besalú:
![img579](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tzfD35XzHbWs3gNiKU1Cfl_iqO93fC2eTkt_ssG0YiHMbsUVjacAuKYI12LWLsNE-m6DHsWqEJFnwn9I3B2WBg_7lBL-1p1oqNrRsvprPZto_8oY-FLyr_0VyMKcdmSQ8=s0-d)
![img580](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_ugsD-x-6cd1ENyLkIxkEIxKxp2CB4y7vD5p0syNsaAYqc3up-_9DyS-R25pqqGzVTTKrisp7HOa6FqzICJMkha7C12Fek5nv_m7PKxozyeHPwymRuNbTAm3kFPIdxSznw=s0-d)
![img581](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vU7dXWAwMlq1TnNFOCMwplMeFFNrcdroM9rplF_FU-AKe-ZbIBg_QS-VTIxgn8wAzlUkOC2xaZFxpvNyPCy70AP5q7hkAtJWuDPf-3z7zjzX-Yulx3xMFd8VG8aIkA8F4=s0-d)
![img582](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_s_Zil-eGdPnaiMZjydR99jy8yLScDPzW1dO_KHUh_KVfnWIzZTAfMv7fsRb-Rci73TYCASGoxa89yTmIP_B83Viw6KCfZ6lHxWq9Q-CITg2PXZYdgUNXpEK8kAkVAc2w=s0-d)
![img584](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tbHdAERuFfiozjhGQLgKIYSjv_4wTxDrt6ivRP6G95ZjCIt3RSaAEF8AuDCRN9pzJyciYkHZDeu-x5bY35Hf54wqKVeEYy2w49WwyW-jPira3Ypa_geIKbI-IJ5iHM0BA=s0-d)
Documentació administrativa:
![img573](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uQrwUnamdE7SxHRlSi7ME1-L8fhqTj0iMDadv2QEUL4bMMRSpisSjvvqZEcScp9zAFJhjTWGS-tbYAe0WsBYaMSFbCLukaC69Kf50doq5628lle2tvc3TXIkTBG2NcCr0=s0-d)
![img574](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_u0rLRV-HYVoIhUkRSY2D6oTIVQEWNH2WGVWkbrWos-hIZmkSChej2f-a0LpzVctHpu9o05P5u_RfDXnJvcbmI0NFbgSR1NJV5AxyCF2wh2yY0-H0xUlhGJzzhgauNzLHQ=s0-d)
![img575](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tV9UL-86ic4Hby97EzBFVRC4MAdUifc3GPleoQM12Ej_XSNiEei8GYYzAp9BHXQATffHywoFAWWysvCmb1V69DS7f92aCYjMNitMmVuBZaeFCP7vdtuOXHfOU9Fhn6nJg=s0-d)
![img576](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vjNTtLUwjOpJ7TJpfBEgb--CR9VM0U2rVwiUkoJprXdbYiN8KkCtP__7RrXnh3Sf8g6EgGQRrWAt6ZI4tp_zerxSctpb89yrm5nK2hVxgEvJp8ZMeW6K7xTkfSWcAdpFE=s0-d)
![img577](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vjJiVhPGwTP5t--Kk8Bb8TXHe33mVFzRCb5ly_K5YQMu4wlZw2MLwy33cX_cOM4W7XNJSFzjxIgRU1J8Z-kQPSaRuMd29u9JzkwFtypNI_jy_ZrJR4jSysq-7hSL6b1nM=s0-d)
![img578](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_smezF9_K1gBVhuVdMwPuSYfS-ybi3fgGa9YLxfOAFHMVZyPCYSqQ2Q559D3GlG2gHWdHLVaMoxHML2HAe4ouLHnQPaZhIIImnhxhtDGiBNwfaSz-PZRHs4q8iSh_MXEnY=s0-d)
45) AUTOCAR PEGASO COMET 6042 amb matrícula GI-85107.
Xassís núm. 899.016
Places: 44
Pneumàtics: 9.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Aquest autocar fou matriculat el 30 de novembre de 1969. El 6 de desembre de 1978, fou venut pel senyor Antoni Cassà i Jordà, d'Olot, al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. El 2 de maig de 1985, el senyor Brugués va alienar-lo a l'empresa BRUGUÉS OLIVET SA, domiciliada al carrer Nord 115, de Banyoles. El 30 de desembre de 1988 fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar Pegaso Comet foren n'Aniceto Vicens i en Llorenç Quintana.
![img588](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_sCkkQlFeRvQ0ZzYB9AN8R3w8iAUdvXCGRyFn2FUa7aEg0evJRwdmK61XtsN3i_ljhKXzfKxMXT0C2W5XJ8Cv0eEYQv6ob9c7PmIEJbUOkHO11BV7lVHZNWjbsTVb37Dg=s0-d)
Els xòfers d'aquest Avia foren en Rodolfo Martínez i l'Enric Garangou.
L'autocar Avia fotografiat a Besalú:
Documentació administrativa:
45) AUTOCAR PEGASO COMET 6042 amb matrícula GI-85107.
Xassís núm. 899.016
Places: 44
Pneumàtics: 9.00 x 20
Carrosseria: Ayats d'Arbúcies.
Aquest autocar fou matriculat el 30 de novembre de 1969. El 6 de desembre de 1978, fou venut pel senyor Antoni Cassà i Jordà, d'Olot, al senyor Joan Brugués i Prat, amb adreça al carrer Sant Esteve 3, d'Olot. El 2 de maig de 1985, el senyor Brugués va alienar-lo a l'empresa BRUGUÉS OLIVET SA, domiciliada al carrer Nord 115, de Banyoles. El 30 de desembre de 1988 fou desballestat.
Els xòfers d'aquest autocar Pegaso Comet foren n'Aniceto Vicens i en Llorenç Quintana.
Documentació administrativa:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada