Portem a col·lació TRANSPORTS JUNCÀ, que treballava amb un camió Ebro B45 amb bolquet. Motor Ibérica SA, fabricant dels camions Ebro, oferia de fàbrica una carrosseria de fusta per a transports generals. D'aquesta manera, els compradors d'aquests camions acollits a aquesta proposta, se'ls hi lliurava el camió Ebro carrossat.
TRANSPORTS SERRAT, una altre empresa de transports de la ciutat de Girona, tenia un camió Ford Thames Trader equipat amb una plataforma per anar a bosc. Es dedicava al transport de fusta, socs i llenyes. I TRANSPORTS JOSEP RIBAS, que treballava principalment per la construcció, tenia un camió Bedford amb bolquet.
TRANSPORTS LLUÍS BLANCH va treballar sempre amb camions de la casa Barreiros: un Halcon de cabina allargada amb vidres laterals, un Azor i el menut de la gamma, un Saeta. Cobria transports generals i de vi amb cisternes. Publicitat d'aquest transportista:
TRANSPORTS PERE CASAS, del barri del Pont Major de Girona, va tenir varis camions Barreiros amb caixes de fusta per a transports generals. El darrer camió va ser un Barreiros Super Azor Gran Ruta amb matrícula GI-56628.
TRANSPORTS JOSEP VILARÓ treballava amb un Pegaso 1031, que muntava un eix acerbi, carrossat amb un bolquet. També cal ressenyar TRANSPORTS LLUÍS DORCA, del carrer del Carme de Girona, un dels primers camions dels quals va tenir, molt vell, amb matrícula GI-6XXX, procedia de TRANSPORTS BARNADAS, una de les principals empreses de Girona. Després va comprar camions Nazar; més endavant treballava amb camions Avia.
CERÀMIQUES DAMIAN FEIXAS, que tenia una bòbila al barri de Palau de Girona, disposava d'un camió Ford amb bolquet. Més endavant va comprar un Pegaso Comet i un 1065 Europa. En el proper article continuarem l'exposició d'empreses de transport de la ciutat de Girona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada