Al pati exterior que l'empresa Grues Viñolas té a Vidreres, una part del qual ben emporlanat, hi ha dipositats uns quants camions i furgons grua, alguns actualment amb poc ús. És el cas d'aquest furgó Ford Trànsit de principis dels anys 1990 que munta una grua. Al seu costat, uns autos dipositats en aquest espai:
Un camió Mercedez Benz amb uns quants anys damunt les seves espatlles, carrossat amb una plataforma:
Una tractora Renault amb un disseny ben reeixit i, al darrera, un camió Mercedes Benz amb una grua i caixa per atendre serveis especials:
Un espaterrant camió Scania de tres eixos amb una grua per a remolcar vehicles de gran tonatge. Aquest vehicle es va comprar a l'estranger i s'ha rematriculat. La possibilitat de comprar vehicles especials a d'altres països europeus -principalment Alemanya i Holanda- pot suposar un important estalvi econòmic:
És apreciable la netedat d'aquest camió Scania. Els dissabtes al matí els conductors netegen els vehicles que tenen assignats. L'aspecte polit que presenten els vehicles de Grues Viñolas transmet una agradable impressió, completament real i fonamentada, d'empresa seriosa, neta i endreçada.
Grues Viñolas ha comprat els camions grua d'altres empreses que han plegat. És el cas de Grues Globo de Girona o del servei de grua que prestava el Garatge Autopista, propietat de la família Brugada, concessionari oficial Citroën a Sarrià de Ter.
El senyor Viñolas va comprar aquest camió Man amb plataforma al Garatge Estació. A la porta d'aquest camió, actualment sense ús i que munta els llums davanters dels camions Pegaso, encara s'hi aprecia el traç del logotip Citroen constituït per dues fletxes superposades que identifica la marca d'aquesta innovadora casa francesa que ha produït alguns autos extraordinaris -Dos Cavalls, Stromberg, Tiburon, GS, CX i BX- i algunes pífies mítiques que van suposar fracassos sonats i greus pèrdues econòmiques:
El senyor Viñolas va comprar aquest camió Man amb plataforma al Garatge Estació. A la porta d'aquest camió, actualment sense ús i que munta els llums davanters dels camions Pegaso, encara s'hi aprecia el traç del logotip Citroen constituït per dues fletxes superposades que identifica la marca d'aquesta innovadora casa francesa que ha produït alguns autos extraordinaris -Dos Cavalls, Stromberg, Tiburon, GS, CX i BX- i algunes pífies mítiques que van suposar fracassos sonats i greus pèrdues econòmiques:
En el proper article abordarem alguns dels vehicles més interessants que el senyor Viñolas té dipositats al pati de la seva empresa, la majoria dels quals completament devastats per l'inexorable pas del temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada