A la primera meitat dels anys 1970, l'empresa Transports i Grues Àngel Vilar SA va ampliar la flota amb la compra de camions Pegaso al concessionari oficial Auto Remolcs Girona SA. Malgrat que els estralls de la crisi del petroli es començaven a percebre, encara es treballava prou bé.
El primer camió va ser una tractora Pegaso 2080, amb la matrícula GI-8233-E. Li va correspondre el número 18 i en aquesta fotografia és retratada amb la placa verda provisional i un semiremolc:
Aquesta tractora va cobrir tota mena de serveis i transports. Ací amb el semiremolc ben estibat de caixes de cerveses per atendre la demanda que es registrava a l'estiu als pobles d'estiueig de la Costa Brava:
La tractora Pegaso aparcada al costat de la primitiva nau, que amb els
anys va ser ampliada, a la carretera de Calonge 7 de La Bisbal
d'Empordà:
Prestant un servei de transport especial de maquinària usada d'una fàbrica:
Aquesta tractora va ser donada de baixa l'any 1990 per vella. Va estar-se una colla d'anys al pati exterior de l'empresa.
El número 19 va ser un camió Barreiros bolquet de quatre eixos, comprat de segona mà a en Joan Puig, un cosí del senyor Àngel Vilar. No el va tenir gaire temps car el va vendre l'any 1977. No hi ha cap fotografia d'aquest camió.
El número 20 va ser un camionet Avia amb matrícula GI-9661-G. Es va retirar l'any 1991 per vell. Dues fotografies d'aquest camionet Avia damunt d'un semiremolc:
En la propera crònica abordarem dos altres camions Pegaso: un 1083, de tres eixos, i una escadussera tractora Pegaso 2082, de 352 cavalls de potència.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada