El senyor Àngel Vilar va escollir les tractores sueques Scania, d'una qualitat acreditada, per renovar la flota de camions de l'empresa. El número 32 va correspondre a aquesta tractora Scania amb matrícula definitiva GI-5413-AP. Tres fotografies d'aquesta tractora, amb matrícula verda provisional, a l'entrada del pati de l'empresa posteriorment a llur recollida en el concessionari oficial. A l'esquerra una tractora Pegaso 2080 i el 1083:
Aquesta tractora amb el semiremolc i llur matrícula definitiva:
Participant en un transport:
El número 33 va ser una altre tractora Scania amb matrícula GI-2829-AY, fotografiada al pati de l'empresa, a la carretera de Calonge 7 de La Bisbal d'Empordà:
Carregant el Sava-Berliet amb destí a un país africà:
El número 34 va ser una tractora Iveco Eurotech amb matrícula GI-6962-AZ, que duia un semiremolc de l'orquestra La Principal de La Bisbal. Dues fotografies d'aquesta tractora al pati de l'empresa; al fons, els Pegasos 1083, 2080, retirats del servei i donats de baixa, i el Pegaso 1095:
Anteriorment, aquest semiremolc havia servit a l'orquestra del músic Xavier Cugat, el transport de la qual era confiat al senyor Àngel Vilar:
El número 35 va ser una altre tractora Scania amb matrícula GI-3218-BN, una marca en què el senyor Vilar sempre hi ha confiat. Aquesta tractora al pati de l'empresa, amb la tractora 1231T, donada de baixa, al fons:
En la propera crònica abordarem les darreres tractores de l'empresa Transports i Grues Àngel Vilar SA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada