El número 21 va ser un Pegaso 1083 amb una caixa de polièster i vela per a transports generals. Aquest camió va substituir el primer Sava-Berliet. Tenia una configuració de tres eixos, els dos davanters, direccionals. Li va correspondre la matrícula GI-8999-I. Aquest Pegaso amb la placa verda provisional:
El Pegaso 1083 fotografiat al costat del Barreiros Saeta que muntava la grua Pesci a la part posterior:
Aquest Pegaso 1083 va ser retirat del servei i donat de baixa l'any 1992 per vell. Va romandre uns quants anys al pati exterior de l'empresa amb la tractora Pegaso 2080.
El número 22 va ser un Pegaso tractora 2082, de 352 cavalls de potència, amb matrícula GI-7534-D. D'aquest model, en van córrer molts pocs per les comarques gironines. Aquesta tractora va comprar-la ja usada a en Mercader, un comerciant de granes de Torroella de Montgrí. Mecànicament no van ser gaire encertats i aviat van esvair-se les expectatives dipositades en aquest model. Va ser venuda l'any 1983 i canviada per un altre camió. Fotografia d'aquesta tractora abonyegada per causa d'un batzac:
Dues fotografies de la nau de l'empresa amb els camions Pegaso tancats dins:
La cabina d'un dels Pegasos dins la nau de l'empresa:
A la dècada dels anys 1980, el senyor Vilar va continuar confiant en els camions Pegaso per renovar la seva flota de l'empresa. Van prendre el relleu les mítiques tractores Pegaso 1231 i 1234, de molt bon record entre els transportistes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada