L'any 1932 en Salvador Caba construí per l'Ajuntament de Sabadell la carrosseria amb llurs interiors d'una ambulància sobre un xassís Ford, la qual fou retratada davant de l'agència oficial de Sabadell situada a l'avinguda Massagué:
El 1933 fou un any de major rendiment. Pel senyor Barrachina de Sabadell construïren una carrosseria d'autocar amb els interiors i l'entapissat, que muntaren damunt d'un xassís Chevrolet. Per l'empresa Trullàs i Palau de Terrassa construïren un furgó sobre un xassís Ford:
També produïren una carrosseria per un auto Delage propietat del senyor Gorina, vehicle que fou retratat al carrer Vila Cinca, abans Foment. Per Sagalés, una de les empresa de transports de viatgers més antigues de Catalunya, construí una carrosseria per un autocar Gilford anglès per la línia regular de Barcelona a Moià que discorria per Caldes de Montbui, Sant Feliu de Codines i Castellterçol. Disposava de la matrícula B-43743:
El 1934 es reconstruí la carrosseria d'un auto Packard, propietat del senyor Genny. També construïren una altre ambulància per l'Ajuntament de Sabadell. Per l'empresa tèxtil Acabats Desmond construïren la carrosseria d'un furgó damunt d'un xassís Ford; es conserva una fotografia d'aquest furgó acabat enregistrada davant de l'agència oficial Ford de Sabadell a l'avinguda Massagué. Pel senyor Miquel Martí, un dels clients més antics de can Caba i d'una gran fidelitat, el senyor Salvador Caba construí una carrosseria d'autocar, amb els interiors i l'entapissat, per un xassís Ford.
També carrossà aquell any convuls un autocar Hispano Suiza per l'empresa Tramvies de Mataró, el qual vehicle fou destinat a la línia regular de Mataró a Granollers. Pel senyor Roqueta de Tona, propietari d'Autos Tona, construí la carrosseria d'un autocar per un xassís Dodge Brothers. I per La Vallesana SA, una empresa de Castellar del Vallès que sempre confià en les carrosseries Caba, construí una carrosseria d'òmnibus per un xassís Mercedes Benz destinat a la línia de Barcelona a Artés. Llur matrícula era B-4782X.
Interior i seients sumptuosos d'un òmnibus produït per la família Caba en la primera meitat dels anys 1930:
Interior i seients sumptuosos d'un òmnibus produït per la família Caba en la primera meitat dels anys 1930:
Continuarà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada