Una de les conseqüències del Pla d'estabilització econòmic de l'any 1959 fou una certa liberalització econòmica, amb el començament del turisme a l'Estat espanyol. Aleshores els turistes cercaven sol, platja i un país assequible amb uns costums i forma de vida molt diferent i endarrerit front als països que integraven la Comunitat Econòmica Europea. I Espanya necessitava les divises que aportaven els turistes així com l'ocupació que aquesta activitat econòmica generava.
Els primeres onades de turistes que arribaren a començaments de la dècada de 1960 i que forjarien el turisme de masses a l'Estat espanyol, va atreure l'atenció d'algunes agències de viatges que van ampliar llurs serveis al desplaçament de turistes i excursions a indrets concrets.
Una d'aquestes agències turístiques fou ATLAS EXPRESO SA, amb una oficina al cèntric Passeig de Gràcia de Barcelona. La directora d'aquesta empresa era la senyora Consuelo Ortega, "donya Consuelo", com era coneguda: una dóna amb molta empenta i professional.
ATLAS EXPRESO tenia un autocar Nazar i dos autocars Avia amb matrícules successives: B-319382 i B-319383. Amb aquests dos autocars AVIA es va crear un servei dit "Road Service" consistent en una línia regular des de Platja d'Aro fins a l'aeroport del Prat i viceversa. També disposaven d'aquest joliu Autocar NAZAR, equipat amb motor Perkins Hispania, per a la realització d'aquestes excursions i desplaçaments de turistes:
ATLAS EXPRESO tenia un autocar Nazar i dos autocars Avia amb matrícules successives: B-319382 i B-319383. Amb aquests dos autocars AVIA es va crear un servei dit "Road Service" consistent en una línia regular des de Platja d'Aro fins a l'aeroport del Prat i viceversa. També disposaven d'aquest joliu Autocar NAZAR, equipat amb motor Perkins Hispania, per a la realització d'aquestes excursions i desplaçaments de turistes:
Aquesta agència de viatges també va col·labor amb l'empresa OLIVETRANS SA de Caldes de Malavella (La Selva), cobrint serveis i excursions. Ha estat una sort que el senyor Joan Brugués conservi no solament un arxiu complert dels autocars de llur empresa, sinó també les fotografies dels autocars d'altres empreses que van treballar per OLIVETRANS SA. Aquesta circumstància permet gaudir al cap de gairebé cinquanta anys, d'una fotografia d'un dels autocars Nazar que hi va haver a Catalunya.