De l’any 1961 a l'any 1963 Factorías Nápoles SA produí el furgó Nazar A en distintes versions -microbús, ambulància, furgoneta-, i també en camió petit: xassís i cabina curta per acoblar-hi la carrosseria que el comprador necessitava. Aquests vehicles lleugers foren equipats amb motors Matacàs, produïts a Barcelona, i Perkins Hispania produïts a Madrid.
La producció anàrquica de Factorias Napoles SA, pròpia d'un carrosser artesanal i no pas d'un gran constructor de vehicles de la dècada de 1960, el qual era llur aspiració i objectiu, amb la proliferació de carrosseries distintes de les furgonetes i petits camions Nazar B exposada en articles anteriors, també es produí en els furgons i petits camions Nazar A. Fou un tret distintiu que caracteritzà Nazar d’antuvi. La racionalització de la producció industrial s'assolí l'any 1965 a les acaballes de l'empresa.
Les poques fotografies que disposem d’aquests vehicles il·lustren les distintes carrosseries i cabines amb què fou produït. La primera fotografia, que recull tal varietat de carrosseries, fou la presentació a la ciutat de Saragossa de les versions d’ambulància i microbús del Nazar A que muntaven un para-xocs que era una filigrana poc pràctica:
Les dues carrosseries presenten diferències considerables a cop d’ull. La primera és la configuració de la porta i llur obertura, a contramarxa en el cas de la versió adaptada a ambulància i l'obertura convencional en el cas del microbús. També que la carrosseria adaptada per l’ús d’ambulància té, en el petit espai comprès entre el frontal i el pas de roda, un petit estrep sortint; en canvi, en la versió de microbús, tal espai ha desaparegut de manera que el pas de roda limita amb el frontal arquejat que acull la bonica i refistolada calandra que compartia amb els camions Nazar A i els autocars i autobusos. El microbús no té pas cap estrep d’accés, només un agafador muntat en la part posterior de la porta; en canvi no hi ha agafador en la porta del conductor per accedir a l’ambulància. I la darrera curiositat és la distinta col·locació dels neteja-parabrises, superior en l’ambulància i inferior en el microbús.
Quant a les cabines dels petits camions Nazar A, les fotografies que disposem reflecteixen que hi hagué, pel cap baix, dues versions de cabines. La primera procedeix d’una unitat que fou exposada en l’estand que Motores Matacàs, fabricant català de motors dièsel, muntà a la fira de mostres de Barcelona en ocasió del saló de l’automòbil. L’habitacle d’aquesta cabina era un espai certament reduït, claustrofòbic:
La segona versió de cabina presentava unes mides més amples i folgades, amb un eixamplament de la cabina en la part posterior. Una mostra d’aquesta segona versió de cabina són les unitats exposades a la Fira de Mostres de Saragossa, dues de les quals al costat d’un elegant camió Nazar A amb el qual compartien la mateixa calandra, i el petit camió Nazar A que tingué l’empresa Transports Cotxarrera de Gironella, municipi de la comarca del Berguedà, amb una caixa de fusta i vela per a traginar mercaderies lleugeres de tota mena:
És versemblant de suposar que per causa de la disparitat de carrosseries produïdes per Factorías Nápoles SA en els vehicles Nazar, llevat del model C que fou produït en distintes versions l’any 1965 amb un pes màxim autoritzat de tres mil cinc-cents quilos, aquest article sigui forçosament incomplert en no haver recollit totes les versions de carrosseries del furgó i petit camió Nazar A. Tampoc hi ha constància que hi hagi cap unitat d’aquest model conservat fins els nostres dies, fet que ens causa certa melangia.
El furgó i petit camió Nazar B, comercialitzat l'any 1963, fou un vehicle més pràctic i racional que aquest primer model A, circumstància que repercutí favorablement en el nombre d'unitats venudes, les quals, però foren insuficients per a superar la greu crisi econòmica que l'empresa experimentà des dels primers moments de llur activitat industrial.
El furgó i petit camió Nazar B, comercialitzat l'any 1963, fou un vehicle més pràctic i racional que aquest primer model A, circumstància que repercutí favorablement en el nombre d'unitats venudes, les quals, però foren insuficients per a superar la greu crisi econòmica que l'empresa experimentà des dels primers moments de llur activitat industrial.