El senyor Joaquim Beulas ens va ensenyar totes les naus que conformen la fàbrica Beulas d'Arbúcies on es produeixen les carrosseries d'aquesta marca reconeguda i valorada pels professionals del transport de viatgers per carretera.
La nau més antiga de Can Beulas, amb el sostre característic d'aquells anys:
Nau adossada a l'anterior. A la part superior hi ha les oficines i els diferents departament de l'empresa:
Un furgó Iveco de l'empresa:
En un pla situat a un dels extrems de l'ample espai que ocupen les actuals instal·lacions de l'empresa Beulas, delimitat pel bosc i una riera, hi ha els xassissos dels autocars que s'han de carrossar.
En aquest espai també hi havia dos autocars vells carrossats per Beulas. L'un era un Pegaso de l'empresa Giralt, d'Amer; l'altre era un Sava-Pegaso amb una carrosseria Beulas Eurocar que havia estat de l'empresa Autocars Brugulat de La Seu d'Urgell (Alt Urgell), un bon client de Can Beulas:
En aquest espai també hi havia dos autocars vells carrossats per Beulas. L'un era un Pegaso de l'empresa Giralt, d'Amer; l'altre era un Sava-Pegaso amb una carrosseria Beulas Eurocar que havia estat de l'empresa Autocars Brugulat de La Seu d'Urgell (Alt Urgell), un bon client de Can Beulas:
El senyor Joaquim Beulas va informar-nos de la voluntat de restaurar el Sava-Pegaso amb carrosseria Eurocar que havia estat de l'empresa Autocars Brugulat.
També hi havia aquest camionet Mercedes Benz amb la petita franja dels colors identificatius d'aquesta important empresa carrossera catalana:
En aquest pla també hi havia uns quants autocars amb les carrosseries acabades, per ser lliurats als respectius clients:
Continuarà.