En els anys 1970, una dècada de profunds canvis en la societat espanyola, incloent-hi un canvi de règim polític, sorgiren els primers hipermercats posats sobre carreteres principals i fora dels nuclis urbans. Aquest model d'establiment, el precedent més conegut del qual fou El Corte Inglés, oferia tota mena d'articles, fins i tot, parament de la llar i roba:
Una fira amb l'estand de Motor Ibèrica SA, amb un Ebro E amb la cabina basculant i una tractora de la casa holandesa Daf. En aquells anys hi hagué un acord de col·laboració entre els dos fabricants:
Fira del vehicle usat d'Artés, a la comarca del Bages. Uns quants camions Pegaso:
Una altre fira amb l'exposició dels vehicles de la casa francesa Renault:
Fira de maquinària agrícola amb tractors i recol·lectores:
Una altre fira amb els estands de les motos Bultaco de Sant Adrià de Besòs, malauradament desapareguda, i dels vehicles Ebro:
El camió Ebro D en els anys 1970 tingué una extraordinària acollida entre els potencials clients d'aquest segment de vehicles. Se'n vengueren a carretades. Dues unitats en un mercat de Barcelona:
Un dels mercats més singulars de Barcelona, juntament amb els dels Encants Vells, és el que té lloc els diumenges pel matí al mercat del Sant Antoni dedicat a la venda de llibres, segells, pel·lícules i altres productes de lleure de caire cultural:
El llibre Fires i mercats a Catalunya que Edicions 62 posà a la venda a finals dels anys 1970 ens ha permès de recordar els vehicles que hi hagué al país en aquells anys. Vehicles, que d'una manera o altre, tots tenim al cap.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada