La crisi econòmica que patí Espanya després de l'acabament dels Jocs Olímpics de Barcelona l'estiu de 1992 es superà en pocs anys. Després del sever ajust que imposà el ministre d'economia espanyol Pedro Solves, i aprofitant els vents favorables que bufaven de la resta d'Europa, ben aviat, a partir de l'any 1996 l'economia espanyola s'enlairà de mica en mica. I l'any 1997, la recuperació de l'economia espanyola era un fet confirmat per tots els indicadors disponibles. La millora econòmica que es produí aleshores reforçà la compra, per part de Transports Corominas, de més tractores.
En aquest article abordem les tractores comprades per Transports Corominas els anys 1997, 1998 i 1999, i que són els darrers camions de la casa amb matrícules provincials, en aquest cas, matriculades a Girona. La primera fou una tractora Volvo FH12 amb una cabina, ample i còmode, concebuda pel transport de llarga distància:
L'any següent, el 1998, Transports Corominas comprà una tractora Daf 95XF:
La tractora Daf acompanyada de la tractora Iveco EuroStar:
I l'any 1999 compraren dues tractores més. La primera fou una altre tractora Daf 95XF, que muntava una cabina agermanada amb la del Pegaso Troner:
La tractora amb el nou model de matrícula que incorporava la franja vertical blava a l'esquerra:
Aquesta segona tractora Daf patí un accident que li xafà la part superior de la cabina. Estat que presentava la tractora dipositada a la nau de can Corominas:
L'any 1999, atesa la bonança econòmica que hi havia aleshores, can Corominas comprà una altre tractora, en aquest cas, un Man F2000 Evolution:
Quan Transports Corominas comprava una tractora nova per renovar-ne una d'usada, generalment lliuraven l'usada com a part del preu del nou camió adquirit. La seva política sempre ha estat clara i pràctica: pocs vehicles i bons. Per tant, la renovació de la flota és una prioritat constant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada