En el llibre de la historia de l'empresa TRANSPORTS PADROSA publicat l'any 1994 en ocasió de la celebració del seu seixantè aniversari, s'hi exposa la causa de la creació d'una divisió de grues per oferir serveis especials. Un origen que pot qualificar-se de casual. El transbord dels tractors txecoslovacs arribats en tren a l'estació de ferrocarril del Voló, a la comarca del Vallespir, per ser distribuïts en camions per l'estat espanyol. La idea va sorgir de veure les aplicacions i usos d'un camió grua a Madrid.
En aquests dos propers articles us oferim les fotografies de la maquinària de GRUES PADROSA en diverses feines en què han intervingut, mostrades pel senyor Pere Padrosa quan ens va rebre a la base de Llers. L'encetem amb la càrrega d'un transport ben especial, una barca turística:
Una tractora Mercedes Benz carregada amb aquesta barca turística:
El transport d'una altre barca turística a càrrec d'aquest mateix camió Mercedes Benz:
Un camió Pegaso Tecno, amb una grua i cistella, i bolquet. Transports Padrosa SA ha estat de sempre un gran client de Pegaso, amb una fidelitat que va mantenir-se durant molts anys:
La cistella d'aquesta grua:
Dues fotografies d'una exhibició de les grues Grove, amb una mostra de les capacitats d'una de les grues d'aquesta empresa nord-americana:
Una grua de l'empresa GRUES PADROSA:
Tres fotografies de diversos treballs executats per GRUES PADROSA en tres indrets diferents:
Continuarà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada